Статут

1. Загальні положення

1.1. Комунальний дошкільний навчальний заклад (далі дошкільний заклад) «Сонечко» с. Крилів створено на підставі сесіїКрилівськоїсільської ради від 26,03, 2012 рік № 144 .

Повна назва: Дошкільний навчальний заклад «Сонечко» с. КрилівКрилівської сільської ради Корецького району.

Скорочена назва: ДНЗ «Сонечко». с. Крилів

1.2. Юридична адреса дошкільного закладу: 34700, Рівненська область, Корецький район,с.Крилів вул. Молодіжна 2.

1.3. Засновник дошкільного закладу Крилівська сільська рада. Засновник або уповноважений ним орган здійснює фінансування дошкільного закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням та матеріалами організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

1.4. Дошкільний заклад в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", Положенням про дошкільний навчальний заклад України (далі - Положення), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року № 305, іншими нормативно-правовими актами, власним статутом.

1.5. Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

1.6. Діяльність дошкільного навчального закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.

1.7. Дошкільний заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством, положенням та даним статутом.

1.8. Дошкільний заклад несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:

  • реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України "Про дошкільну освіту";
  • забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту, рівня обсягу;
  • дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази.

1.9. Взаємовідносини між дошкільним закладом з юридичними і фізичними особами визначають угодами, що укладені між ними.

2. Комплектування дошкільного закладу

2.1. Заклад розрахований на 37 місць.

2.2. Групи комплектуються за віковими ознаками.

2.3. У дошкільному закладі функціонують групи загального розвитку.

2.4.Дошкільний заклад має групи з денним режимом перебування дітей.

2.5. Функціонує дві групи: старша і молодша.

2.6. Для зарахування дитини в дошкільний заклад необхідно пред'явити: медичну довідку про стан здоров'я, медичну довідку про епідемічне оточення,свідоцтво про народження, документи для встановлення батьківської плати.

2.7. За дитиною зберігається місце в дошкільному закладі у разі їх хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній період (75 днів).

2.8. Відрахування дітей дошкільного закладу може здійснюватись за бажанням батьків, або осіб які їх замінюють на підставі медичного висновку про стон здоров'я, у разі несплати без поважних причин батьківської плати за харчування протягом 2-х місяців.

2.9. Термін письмового повідомлення батьків, або осіб які їх замінюють про відрахування дитини - 7 днів.

3. Режим роботи дошкільного закладу.

3.1. Дошкільний заклад працює за п'ятиденним робочим тижнем, протягом 10,5 годин; вихідні дні: субота, неділя, святкові дні.

3.2. Щоденний графік роботи дошкільного закладу: з 08.00 до

18.30 год.

3.3. Щоденний графік роботи груп дошкільного закладу: з 08.00 до 18.30.

4. Організація навчально-виховного процесу

у дошкільному закладі.

4.1. Навчальний рік у дошкільному закладі починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня до 15 липня (оздоровчий період) у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.

4.2. Навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та оздоровчий період .

4.3. План роботи навчального закладу схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується керівником дошкільного закладу і погоджується відділом освіти Корецькою РДА

План роботи закладу на оздоровчий період погоджується Управлінням Держпродспоживслужби у Корецькому районі.

4.4. У дошкільному закладі визначена українська мова навчання і виховання дітей.

4.5.Навчально-виховнийпроцес у дошкільному закладі здійснюється за програмою «Дитина», « Впевнений старт» затверджені Міністерством освіти і науки України.

4.6. Дошкільний заклад організовує освітній процес за такими пріоритетними напрямами: гуманітарний.

5.Організація харчування дітей

у дошкільному закладі

5.1. Забезпечення продуктами харчування здійснюється відповідно до укладених угод з приватним підприємцем з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог.

5.2. У дошкільному закладі встановлено 3-х разове харчування.

5.3. Контроль за організацією та якістю харчування, вітамінізацією страв, закладкою продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів покладається на керівника дошкільного закладу.

6. Медичне обслуговування дітей

у дошкільному закладі

6.1. Медичне обслуговування дітей дошкільного закладу здійснюється на безоплатній основі Крилівською амбулаторією, та Корецькою районною лікарнею.

6.2. Медичний персонал здійснює лікувально-профілактичні заходи, в тому числі проведення обов'язкових оглядів, контроль за станом здоров'я, фізичним розвитком дитини, організацією фізичного виховання, загартуванням, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил, режимом та якістю харчування.

6.3. Дошкільний заклад надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.

7. Учасники навчально-виховного процесу

7.1. Учасниками навчально-виховного процесу у дошкільному закладі є: керівник, педагогічні працівники, помічники вихователів та няні, батьки або особи, які їх замінюють, фізичні особи, які надають освітні послуги у сфері дошкільної освіти.

7.2. За успіхи у роботі встановлюються такі форми матеріального та морального заохочення: премії, подяки, грамоти.

7.3. Права дитини у сфері дошкільної освіти:

- безпечні та нешкідливі для здоров'я умови утримання, розвитку, виховання і навчання;

- захист від будь якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її здоров'ю, маральному та духовному розвитку;

- захист від будь яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров'ю дитини, а також фізичного та психічного насильства, приниження її гідності;

- здоровий спосіб життя.

7.4. Права батьків або осіб, які їх замінюють:

- обирати і бути обраним до органів громадського самоврядування закладу;

- звертатися до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання та навчання своїх дітей;

- відмовлятися від запропонованих додаткових освітніх послуг;

- захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних органах і суді.

Батьки або особи, які їх заміняють зобов'язані:

  • своєчасно вносити плату за харчування дитини у дошкільному закладі у встановленому порядку;
  • своєчасно повідомляти дошкільний заклад про можливість відсутності або хвороби дитини;
  • слідкувати за станом здоров'я дитини;
  • інші права, що не суперечать законодавству України.

7.5. На посаду педагогічного працівника дошкільного закладу приймається особа, яка має відповідну вищу педагогічну освіту, забезпечує результативність та якість роботи, а також фізичний і психологічний стан якої дозволяє виконувати професійні обов'язки.

7.6. Трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, правилами внутрішнього трудового розпорядку.

7.7. Педагогічні працівники мають право:

- на вільний вибір педагогічно доцільних форм, методів і засобів роботи з дітьми;

- брати участь у роботі органів самоврядування закладу;

- на підвищення кваліфікації, участь у методичних об'єднаннях, нарадах тощо;

- проводити в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу;

- вносити пропозиції щодо поліпшення роботи закладу;

- на соціальне та матеріальне забезпечення відповідно до законодавства;

- об'єднуватися у професійні спілки та бути членами інших об'єднань громадян, діяльність яких заборонена законодавством;

- на захист професійної чесності та власної гідності;

- інші права, що не суперечать законодавству України.

7.8. Педагогічні працівники зобов'язані:

- виконувати Статут, правила внутрішнього розпорядку, умови контракту чи трудового договору;

- дотримуватися педагогічної етики, норм загальнолюдської моралі, поважати гідність дитини та її батьків;

- забезпечувати емоційний комфорт, захист дитини від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять її здоров'ю, а також від фізичного та психологічного насильства;

- брати участь у роботі педагогічної ради та інших заходах, пов'язаних з підвищенням професійного рівня, педагогічної майстерності, загально-політичної культури;

- виконувати накази та розпорядження керівництва;

- інші обов'язки, що не суперечать законодавству України.

7.9. Педагогічні та інші працівники приймаються на роботу до дошкільного закладу завідуючим.

7.10. Працівники дошкільного закладу несуть відповідальність за збереження життя, фізичне та психічне здоров'я дитини згідно із законодавством.

7.11. Працівники дошкільного закладу відповідно до статті 26 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" проходять періодичні безоплатні медичні огляди 2 рази на рік.

7.12. Педагогічні працівники дошкільного закладу підлягають атестації, яка здійснюється один раз на п'ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.

7.13. Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, правила внутрішнього розпорядку дошкільного закладу, не виконують посадових обов'язків, умови колективного договору (контракту) або за результатами атестації, не відповідають займаній посаді звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.

8. Управління дошкільним закладом

8.1. Управління дошкільним закладом здійснюється його засновником Крилівськоюсільською радою,відділом освіти.

8.2. Безпосереднє керівництво роботою дошкільного закладу здійснює його завідувач, який призначається і звільняється з посади відділом освіти Корецької районної держадміністрації за погодженням із засновником.

Керівник дошкільного закладу:

відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;

  • здійснює керівництво і контроль за діяльністю дошкільного закладу;

- діє від імені закладу, представляє його в усіх державних та інших органах, установах і організаціях, укладає угоди з юридичними та фізичними особами;

- розпоряджається в установленому порядку майном і коштами дошкільного закладу; і відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази закладу;

- приймає та звільняє з роботи працівників дошкільного закладу;

- видає в межах своєї компетенції накази та розпорядження, контролює їх виконання;

- штатний розпис затверджує завідуючий ДНЗ за погодженням відділу освіти Корецької райдержадміністрації;

- контролює організацію харчування і медичного обслуговування дітей;

- затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням з профспілковим комітетом;

- забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей відповідно їх віковим, психологічним особливостям, здібностям і потребам;

- підтримує ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочує творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;

- організовує різні форми співпраці з батьками та особами, які їх замінюють;

- щороку звітує про навчально-виховну, методичну, економічну і фінансово-господарську діяльність дошкільного навчального закладу на загальних зборах (конференція) колективу та батьків або осіб, які їх замінюють.

8.3. Постійно діючий колегіальний орган у дошкільному закладі педагогічна рада.

До складу педагогічної ради входять: керівник і його заступники, педагогічні працівники, медичні працівники, інші спеціалісти. Можуть входити голови батьківських комітетів. Запрошеними з правом дорадчого голосу можуть бути представники громадських організацій, педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів, батьки або особи, які їх замінюють.

Головою педагогічної ради є завідуючий дошкільним закладом.

Педагогічна рада закладу:

- розглядаєпитаннянавчально-виховногопроцесу в дошкільномузакладі та приймаєвідповіднірішення;

-організовуєроботу щодопідвищеннякваліфікаціїпедагогічнихпрацівниківрозвиткуїхтворчоїініціативи, впровадженьдосягнень науки, передового педагогічногорозвитку;

- приймаєрішення з іншихпитаньпрофесійноїдіяльностіпедагогічнихпрацівників;

- робота педагогічної ради плануєтьсядовільновідповідно до потреб дошкільного закладу.

Кількістьзасіданьпедагогічної ради становить не менше 4 рази на рік.

8.4. Органом громадськогосамоврядування закладу є загальнізбори коллективу закладу та батьківабоосіб, якіїхзамінюють, якіскликаються не рідше одного разу на рік.

Кількістьучасниківзагальнихзборіввідпрацівниківдошкільного закладу -8, батьків -16.

Термінїхповноважень становить 1 рік.

Рішеннязагальнихзборівприймаються простою більшістюголосіввідзагальноїкількостіприсутніх.

Загальнізбори:

- обирають раду дошкільного закладу, голову ради дошкільного закладу, даютьїйоцінку шляхом таємногоабовідкритогоголосування;

- розглядаютьпитаннянавчально-виховноїроботи, методичної та фінансаво-господарськоїдіяльностьдошкільного закладу;

- затверджуютьосновнінапрямивдосконаленняроботи і розвиткудошкільного закладу.

8.5. У періодміжзагальнимизборамидієпіклувальна рададошкільного закладу. Кількістьзасідань ради визначається за потребою. Засіданняпіклувальноїради дошкільного закладу є правомірним, якщо в ньомубере участь не меншедвохтретинїїчленів (працівникидошкільного закладу, батьки, засновники, спонсори та інші).

Піклувальна рада закладу організовуєвиконаннярішеньзагальнихзборівррозглядаєпитанняполіпшення умов для здобуттядошкільноїосвіти, зміцненняматеріально-технічноїбази, поповнення і використання бюджету закладу, вносить пропозиціїщодо морального і матеріальногозаохоченняучасниківнавчально-виховногопроцесу, погоджуєзміст і форм роботиз педагогічноїосвітибатьків.

9. Майнодошкільного закладу.

9.1. Відповідно до рішенняКрилівської сільської ради № 110 від 23.12 2001 року, дошкільному закладу передано в оперативне управління земельну ділянку, будівлі, споруди, комунікації, інвентар, обладнання, спортивні та ігрові майданчики.

Витяг про державну реєстрацію прав за №33359688 від 02.03.2012 року.

Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності за № 24818818 від 28.07.2014 року.

10.1. Джерелами фінансування дошкільного закладу є кошти:

- засновника (власника);

-місцевого бюджету у розмірі,передбаченими нормативами фінансування;

- батьків або осіб, які їх замінюють.

10.2. Дошкільний заклад за погодженням із засновником має право:

- придбати, орендувати необхідне йому обладнання та інше майно;

- отримувати допомогу від підприємств, установ, організацій або фізичних осіб;

- здавати в оренду приміщення, споруди, обладнання юридичним та фізичним особам для провадження освітньої діяльності згідно із законодавством.

10.3. Статистична звітність форма №85-р про діяльність дошкільного закладу здійснюється до відповідного законодавства.

10.4. Порядок ведення діловодства і бухгалтерського обліку в дошкільному закладі визначається законодавством, нормативно правовими актами Міністерства освіти і науки України та центральних органів виконавчої влади, яким підпорядковуються всі заклади.

За рішенням засновника закладу бухгалтерський облік здійснюєтьсяКрилівською сільською радою .

10.5.Штатні розписи дошкільного навчального закладу затверджуються Крилівською сільською радою та погоджуються з відділом освіти Корецької райдержадміністрації на основі Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів, затверджених МОН за погодженням з Мінфіном.

11. Контроль за діяльністю дошкільного закладу.

11.1. Основною формою контролю за діяльністю дошкільного закладу є державна атестація, що проводиться один раз на десять років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

11.2. Контроль за дотриманням дошкільним закладом державних вимог щодо змісту, рівня і обсягу дошкільної освіти здійснюється відділом освіти Корецької райдержадміністрації.

11.3. Зміст форми та періодичність контролю, не пов'язаного з навчально-виховним процесом здійснюється Крилівською сільською радою.

12.Реорганізація та ліквідація дошкільного навчального закладу

12.1.Заклад ліквідується:

1)за згодою територіальної громади села або на підставі результатів місцевого референдуму;

2)за рішенням суду про визнання судом недійсною державної реєстрації закладу через допущені при його створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, встановлених законом;

3)у разі визнання його в установленому порядку банкрутом, крім випадків, передбачених законом.

12.2.Ліквідація суб'єкта господарювання здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється власником майна закладу чи його представниками (органами), або іншим органом, визначеним законом, якщо інший порядок її утворення не передбачений законом.

12.3.Орган, який прийняв рішення про ліквідацію суб'єкта господарювання, встановлює порядок та визначає строки проведення ліквідації.

12.4.Ліквідаційна комісія або інший орган, який проводить ліквідаці. закладу, вміщує у спеціальному додатку до газети «Урядовий кур'єр» або офіційному друкованому виданні органу державної влади повідомлення про його ліквідацію.

12.5. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно яке ліквідується, і складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію для затвердження.

12.6.Згідно з рішенням засновника за згодою територіальної громади села або на підставі місцевого референдуму заклад може бути реорганізований в іншу структурну організацію згідно діючого законодавства.

12.7. Заклад є ліквідованим з дня внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення.

© 2018 Дошкільний навчальний заклад "Сонечко" с.Крилів Крилівської сільської ради 34746 Рівненська область Корецький район с.Крилів вул. Молодіжна,3
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати